vineri, 9 octombrie 2009

Vacanta mea

In aceasta vacanta am fost pentru inceput la munte unde am facut mai multe plimbari cu telecabina si chiar pe jos, m-am distrat de minune si am si vizitat multe locuri foarte interesante cat am stat acolo. Adica in cele 5 zile am fost in Piata Sfatului in Brasov, in Poiana Brasov cu telecabina unde a fost destul de frig si destul de greu de urcat.

A doua mea iesire a fost la mare in Bulgaria. Am mers cu masina pana acolo asa ca drumul a fost destul de interesant dar totusi mai pe la final a fost destul de plictisitor. Noroc ca am avut ceva de mancare ca drumul a durat cam 5-6 ore si nu a fost prea placut. Oricum, cand am ajuns acolo a fost super dar marea era un pic cam plina de alge asa ca cand am incercat sa ma dau cu salteaua am cazut in mare si m-am umplut de alge in par si nu a fost prea placut. Partea proasta e ca a treia zi am mancat cam mult si mi-a fost cam rau urmatoarele zile.
Dare mai apoi mi-am revenit si am mers impreuna cu parintii la Nessebar si a fost super misto, ca de acolo mi-am luat si suveniruri si am vizitat si orasul vechi cu cladiri din piatra si caramida.

Tot vacanta, dupa ce m-am intors din toate locurile prin care am fost, am revenit la tenis unde am descoperit ca nu uitasem chiar tot si am reusit sa ma reintegrez si chiar am cunoscut noi prieteni cu care m-am simtit grozav. Totusi cat am fost la tenis nu am stat si noaptea la bunici in Bucuresti, faceam naveta: dimineata veneam cu parintii(eu stau impreuna cu parintii in afara Bucurestiului) apoi mergeam la bunici si ma schimbam de haine si mai stateam putin apoi mergeam la tenis, iar apoi ma intorceam la bunici unde mancam de pranz iar apoi ma intorceam la tata la serviciu si apoi mergeam cu totii acasa.